آغاز اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در همدان 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با نمایش ۱۶ فیلم همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

مسعود ویژه گفت: فیلم‌های این جشنواره امسال در سه سالن پردیس سینمایی مهر قدس، سینما فلسطین و سینما فرهنگ همدان اکران می‌شود.

او گفت: این جشنواره از ۱۶ تا ۲۴ بهمن هر روز در ۲ نوبت به میزبانی این سه سالن برپا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه ۱۶ فیلم برای نمایش در استان همدان انتخاب شده است، گفت: آثار ارزشمندی به جشنواره فیلم فجر راه یافته و فیلم‌های امسال یک سر و گردن از آثار سال‌های گذشته برتر است.

ویژه گفت: چند هنرمند در کنار استاد جعفری جوزانی کارگردان پر افتخار استان همدان در این جشنواره حضور پر رنگ دارند.

او گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در شهرستان‌ها فرصت مناسبی است تا جمعیت سراسر کشور فیلم‌های آن را از نزدیک تماشا کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: به همت انجمن سینمای جوان، میزبان ۲ دوره فیلمنامه نویسی از سراسر کشور بودیم که حاصل آن انعقاد چند قرارداد برای تولید فیلم در استان همدان بود.

ویژه گفت: میزبان چند کارگردان مطرح کشور بودیم که ترجیح دادند فیلمبرداری برخی از آثار خود را به همدان منتقل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه برای دومین سال پیاپی هفته مهر فعالان و اهالی سینمای استان برگزار شد گفت: تلاش داریم تعدادی فیلم و سریال را با گویش‌های محلی همدان تولید کنیم.

در این مراسم از "مسعود چوبین" و "حسن کوثری" ۲ هنرمند همدانی قدردانی شد.

پس از این آیین فیلم "نبودنت" از آثار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به کارگردانی "کاوه سجادی‌حسینی" و بازی "سحر دولتشاهی"، "آزاده صمدی" و "امیر آقایی" اکران شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.